Skip links

دانشگاه کپیتال مدیکال چین (Capital Medical) | بورسیه و هزینه‌ها 2024

اطلاعات کلی دانشگاه

شهر

پکن

نوع دانشگاه

دولتی

تایید

هر دو

زبان

چینی - انگلیسی

رنک ملی

29

رنک جهانی

328

نحوه پذیرش

بدون آزمون

خوابگاه

دارد

گالری تصاویر دانشگاه

نگاه اجمالی به کپیتال مدیکال

دانشگاه کپیتال مدیکال چین معروف به دانشگاه پزشکی چین (CMU) در سال 1960 میلادی تاسیس شد. این دانشگاه دومین دانشکده پزشکی پکن محسوب می‌شود. دانشگاه مذکور که از دانشگاه‌های کلیدی شهر پکن به شمار می‌رود در فهرست موسسات عالی علمی پزشکی چین نیز جای گرفته است. لازم است بدانید که فردی به نام پروفسور جیپینگ وو به عنوان بنیانگذار این دانشگاه در سطح جهانی مشهور است.

دانشگاه کپیتال مدیکال چین یکی از برترین دانشگاه‌های کشور چین است. در حال حاضر کشور چین نام خود را به‌عنوان یکی از قدرت‌های اقتصادی و سیاسی جهان تثبیت کرده است. به همین دلیل این کشور تلاش می‌کند تا سیستم آموزشی و به‌ویژه آموزش عالی خود را با استانداردهای برتر جهانی همگام سازد. استفاده از برترین روش‌های آموزشی روز دنیا، همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی معتبر بین‌المللی و جذب دانشجویان بین‌المللی نخبه، بخشی از سیاست ارتقای سیستم آموزش این کشور برای جذب متقاضیان تحصیل در چین است.

در واقع این امر مستلزم سرمایه‌گذاری‌های عظیمی است که دولت چین با اختصاص بودجه عظیمی برای این کار توانسته آن را پیاده کند. دانشگاه پزشکی پایتخت چین یکی از برترین دانشگاه‌های این کشور است که توانسته است برترین استانداردهای آموزشی را در آموزش‌های تئوری و عملی خود پیاده کند. برای آشنایی بیشتر با این دانشگاه و هزینه تحصیل در چین تا انتهای این مقاله از فرهنگ ملل همراه ما باشید.

 

نام دانشگاه Capital Medical
نوع دانشگاه دولتی
سال تأسیس 1960
رتبه جهانی 328
مورد تأیید وزارت علوم بله
مورد تأیید وزارت بهداشت بله
زبان تحصیل چینی – انگلیسی

 

معرفی دانشگاه کپیتال مدیکال چین

دانشگاه کپیتال مدیکال چین معروف به دانشگاه پزشکی چین (CMU) در سال 1960 میلادی تاسیس شد. این دانشگاه دومین دانشکده پزشکی پکن محسوب می‌شود. دانشگاه مذکور که از دانشگاه‌های کلیدی شهر پکن به شمار می‌رود در فهرست موسسات عالی علمی پزشکی چین نیز جای گرفته است. لازم است بدانید که فردی به نام پروفسور جیپینگ وو به عنوان بنیانگذار این دانشگاه در سطح جهانی مشهور است.

از جمله محورهای شهرت و معروفیت Capital Medical می‌توان به 6 عضو هیات علمی این دانشگاه اشاره کرد که در آکادمی‌های معتبر عضویت دارند. دانشگاه کپیتال مدیکال پکن همچون سایر دانشگاه‌های جهان دانشکده‌ها و مراکز آموزشی دارد که طیف وسیعی از رشته‌ها و دوره‌های آموزشی را ارائه می‌دهند. در حقیقت این مراکز شامل 14 بیمارستان وابسته به دانشگاه، 10 دانشکده و 1 موسسه آموزشی می‌شود.

بالغ بر 9.000 دانشجو مشغول به تحصیل در چین در این دانشگاه در حال تحصیل هستند. بسیاری از دوره‌ها و رشته‌های تحصیلی در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه به زبان انگلیسی برگزار می‌گردد و مدرک اعطایی نیز به زبان انگلیسی است. افرادی که در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند شامل 20.000 کارمند، 1000 پروفسور و بالغ بر 2000 دانشیار می‌شود.

فعالیت ‌های تحقیقاتی ملی و بین‌المللی کپیتال مدیکال

خوب است بدانید که دانشگاه کپیتال مدیکال چین از نظر تحقیقات، یک دانشگاه قوی و فعال به شمار می‌رود. این دانشگاه آزمایشگاه‌های بسیار و بستری مناسب برای تحقیقات پس از دکتری فراهم نموده است. همچنین مؤسسه‌های آموزشی و تحقیقاتی بسیاری در سطح ملی توسط این دانشگاه ایجاد شده‌اند که در زمینه‌های مختلف مرتبط با درمان و سلامت مشغول فعالیت هستند. زمینه‌هایی همچون پزشکی عمومی و بالینی، چشم‌پزشکی، سم‌شناسی، اعصاب، قلب، مهندسی پزشکی، طب سنتی، اورولوژی و… .

به‌عبارت‌دیگر می‌توان گفت که دانشگاه پزشکی کپیتال در حوزه‌های مختلف در سطح ملی و بین‌المللی مرکزی شناخته شده به‌حساب می‌آید و در لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در چین است. این دانشگاه از جمله در زمینه جراحی قلب، پیوند کلیه، جراحی مغز، عصب‌شناسی، چشم‌پزشکی، گوارش، ایمونولوژی، بیماری‌های تنفسی، جراحی فک و صورت و … دارای شهرت است. علاوه بر این‌ها این دانشگاه برنامه‌های مشترک بسیاری را با کشورهای مختلف جهان (بیش از 20 کشور) پایه گذاری کرده است. این برنامه‌ها شامل آموزش، تحقیقات، تبادل دانشجویان و اساتید و … هستند.

رتبه و رنکینگ دانشگاه کپیتال مدیکال چین

دانشگاه دولتی کپیتال مدیکال در می 2024 برای رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی از مرکز CWUR رتبه 328 را کسب کرده است. همچنین این دانشگاه در انتشار رتبه بندی دانشگاه‌های آسیا رتبه 145 را به خود اختصاص داده است. موسسه Scimago در آخرین نتایج رتبه‎بندی موسسات Scimago دانشگاه پزشکی Capital را در جایگاه 211 اعلام نموده است. در ادامه به رتبه‌بندی موضوعی این دانشگاه در برخی از رشته‌ها برای اطلاع متقاضیان تحصیل در چین اشاره شده است.

  • مهندسی: رتبه‌بندی دانشگاه URAP بر اساس عملکرد تحصیلی 964
  • بیوتکنولوژی: رتبه‌بندی جهانی GRAS در مورد موضوعات دانشگاهی 301
  • دندانپزشکی: رتبه‌بندی دانشگاه URAP بر اساس عملکرد تحصیلی 79
  • مطالعات اجتماعی و علوم‌انسانی: رتبه‌بندی دانشگاه URAP بر اساس عملکرد تحصیلی 208
  • روان‌شناسی: رتبه‌بندی جهانی GRAS در مورد موضوعات دانشگاهی 401

زبان تحصیل رشته‌ های پزشکی در کپیتال مدیکال پکن

زبان تحصیل رشته‌های پزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال چین علاوه بر زبان چینی انگلیسی نیز است؛ بنابراین این دانشگاه توانسته طیف گسترده‌ای از برنامه‌های آموزشی را به زبان انگلیسی در مقاطع مختلف تحصیلی شامل مقطع دکترا، کارشناسی‌ارشد و کارشناسی برای متقاضیان تحصیل در چین ارائه دهد.

لذا می‌توان گفت که زبان مانعی برای دانشجویان بین‌المللی جهت تحصیل در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین نخواهد بود؛ اما دانشجویانی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی را در دانشگاه پزشکی کپیتال دارند باید شرایط زیر را در نظر داشته باشند:

  • حداقل نمره آیلتس 6 برای لیسانس
  • حداقل نمره تافل 80 برای لیسانس

پردیس‌ های دانشگاه کپیتال مدیکال چین

دانشگاه کپیتال مدیکال دارای مراکز و مؤسسات تحقیقاتی و آموزش عالی مختلف ملی و شهری است که برنامه‌ها و رشته‌های گسترده و وسیعی را در اختیار دانشجویان متقاضی تحصیل در چین قرار می‌دهد. تعداد پردیس‌هایی که به Capital Medical تعلق دارد 6 پردیس است. فهرست آن‌ها به صورت زیر است که رشته‌ها و دوره‌های مختلفی را برای دانشجویان ارائه می‌کنند:

  • پردیس اصلی و پردیس بین‌المللی CMU هر دو واقع در ناحیه Fengtai
  • پردیس Shunyi Campus واقع در ناحیه Shunyi
  • پردیس Wanshoulu واقع در ناحیه Haidian
  • پردیس Hepingli واقع در ناحیه Dongcheng
  • پردیس Dongsishitiao واقع در ناحیه Dongcheng

لازم به ذکر است که کلیه دانشجویان بین‌المللی و خارجی امکان تحصیل در پردیس بین‌المللی CMU را خواهند داشت.

وضعیت خوابگاه دانشجویی دانشگاه کپیتال مدیکال

به‌طورکلی می‌توان گفت که دانشگاه کپیتال مدیکال چین نه‌تنها در زمینه تجهیزات آموزشی بهترین امکانات را برای دانشجویان خود فراهم می‌کند؛ بلکه امکانات اقامتی و اسکان دانشجویان بین‌المللی متقاضی تحصیل در چین در این دانشگاه نیز در سطح مطلوبی قرار دارد. خوابگاه‌های این دانشگاه دارای امکانات رفاهی مناسب بوده و در پردیس دانشگاه نیز کتابخانه، رستوران، زمین‌های فوتبال، بسکتبال، سالن بدنسازی، استخر و… وجود دارد. لازم است بدانید که هزینه اقامت دانشجویان در آپارتمان‌های پردیس بین‌المللی CCMU سالانه بین 7000-16000 یوان است. همچنین هزینه زندگی نیز بین 1500 تا 2000 یوان متغیر است.

تحصیل پزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال چین

همان‌طور که می‌دانید امروزه چین را کشوری پیشرفته در تمامی زمینه‌ها می‌توان دانست؛ لذا محیط‌های آکادمیک و آموزشی کشور چین متناسب با همین روند در حال پیشروی هستند. همچنین این کشور توانسته جایگاه دوم را در جذب دانشجویان بین‌المللی پس از انگلستان کسب نماید و تحصیل پزشکی از جمله پرطرف‌دارترین رشته‌ها جهت تحصیل در این کشور است. در واقع تحصیل پزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال چین می‌تواند بهترین گزینه برای دانشجویان بین‌المللی متقاضی تحصیل در چین باشد.

این دانشگاه پزشکی در پکن از پیشرفته‌ترین تجهیزات و هیئت‌علمی بین‌المللی با 994 دانشیار و 548 استاد بهره می‌برد. رشته پزشکی و جراحی در مقطع کارشناسی (MBBS) در دانشگاه پزشکی کپیتال که دوره‌ای 6 ساله است طرفداران زیادی داشته و بر پرورش و آماده شدن دانشجو جهت حرفه پزشکی تمرکز دارد.

تحصیل پزشکی در این دانشگاه به این صورت است که در نخستین سال آموزش‌های مقدماتی به دانشجویان ارائه می‌شود. دو سال بعدی مربوط به آموزش پزشکی پایه است و آموزش‌های بالینی در دانشگاه و بیمارستان‌ها نیز آموزش‌های مربوط به سال چهارم و پنجم هستند. همچنین در آخرین سال تحصیل نیز به دوره کارآموزی در بیمارستان‌ها پرداخته می‌شود. لازم به ذکر است که مدرک دریافت شده از دوره MBBS معادل با M.D (دکتری پزشکی) در سیستم آموزش ایالات متحده است.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال چین نیز امکان‌پذیر است و این دانشگاه در زمینه دندانپزشکی توانسته رتبه دوم در Beijing، رتبه هفتم در چین و رتبه 59 را در آسیا کسب نماید. دانشگاه کپیتال مدیکال پکن که یکی از بهترین دانشگاه‌های چین در زمینه درمان و سلامت است که می‌تواند برای تحصیل دندانپزشکی دانشجویان دارای شرایط تحصیل در چین نیز گزینه‌ای مناسب باشد. جهت تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال، لازم است تا به مدت شش سال در دومین شهر پرجمعیت دنیا یعنی پکن زندگی کرد.

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه کپیتال مدیکال

تحصیل داروسازی در چین و در دانشگاه کپیتال مدیکال چین به دلایل مختلف جذابیت‌های خاص خود را دارد. از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • امکان دریافت بورسیه
  • کیفیت آموزش بالا
  • افزایش چشم‌انداز برای اشتغال

لازم است بدانید که برنامه‌های آموزش داروسازی اغلب با مطالعه علوم پایه نظیر زیست‌شناسی و شیمی و سپس دوره‌های بالینی اصلی در آمار زیستی، طب داخلی و مبانی تشخیص آغاز می‌شود. این برنامه‌ها مشابه با برنامه‌های ایالات متحده، استرالیا، انگلستان، فرانسه و بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته است.

دانشگاه‌های این کشور از جمله دانشگاه کپیتال مدیکال چین برنامه‌های مختلفی را برای دوره‌های لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترای داروسازی برای دانشجویان متقاضی تحصیل در چین در نظر گرفته‌اند که با بهره‎گیری از اساتیدی باتجربه و آموزشی باکیفیت آینده شغلی روشن‌تری را پیش روی دانشجویان بین‌المللی خواهند گذاشت. علاوه بر این‌، بیمارستان پکن که از بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه کپیتال مدیکال است؛ از جمله بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بیمارستان‌های تخصصی دندانپزشکی در کشور چین است. این بیمارستان در زمینه پیشگیری و درمان بیماری‌های مربوط به دهان از تخصص بالایی برخوردار است.

مزایای تحصیل در دانشگاه کپیتال مدیکال چین

به‌طورکلی هزینه‌های تحصیل و زندگی در چین نسبت به کشورهای دیگر کم است و این یکی از مهم‌ترین مزایای تحصیل در دانشگاه‌های پزشکی این کشور است. مزایای زیادی برای تحصیل در این کشور وجود دارد که می‌توانند در نحوه تصمیم‌گیری دانشجویان متقاضی تحصیل در چین برای انتخاب این کشور مؤثر باشند. مزایای تحصیل در دانشگاه کپیتال مدیکال چین عبارت‌اند از:

  • برخی از دانشگاه‌های برتر این کشور مورد تأیید وزارت بهداشت ایران هستند.
  • افراد متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های این کشور بدون ارائه مدرک زبان می‌توانند، در دانشگاه‌های این کشور تحصیل کنند.
  • بسیاری از دانشگاه‌های این کشور به علت بالابودن سطح علمی در بین برترین دانشگاه‌های دنیا قرار دارند.
  • افراد متقاضی تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال چین نیازی به شرکت در دوره پیش پزشکی این کشور را ندارند.
  • دانشجویانی که تمکن مالی کافی ندارند به علت پایین‌بودن هزینه‌های زندگی و برخورداری از خوابگاه‌های دانشجویی و با دریافت بورسیه‌های تحصیلی می‎توانند هزینه تحصیل در چین را تأمین کنند.
  • افراد متقاضی می‌توانند در کمترین زمان و به‌آسانی ویزای تحصیلی این کشور را بگیرند.
  • افراد متقاضی لازم نیست که در آزمون دندانپزشکی این کشور شرکت کنند؛ اما نمره بالای دروس پایه دبیرستان، شرط سنی و شرط معدل برای تحصیل در این دانشگاه نیاز است.

ویزای تحصیلی دانشگاه کپیتال مدیکال

دانشجویان متقاضی تحصیل پزشکی در دانشگاه کپیتال مدیکال چین باید بعد از دریافت پذیرش از دانشگاه مدنظر برای گرفتن ویزای تحصیلی این کشور اقدام کنند. لازم به ذکر است که دو نوع ویزای تحصیلی برای دانشجویان خارجی متقاضی تحصیل در چین که می‌خواهند به این کشور سفر کنند صادر می‌شود، ویزای F و ویزای X. ویزای X به دانشجویانی داده می‌شود که می‌خواهند در دوره‌های تحصیلی بیش از چند ماه در چین شرکت نمایند.

توجه داشته باشید که باتوجه‌به مطالعات صورت‌گرفته شرایط ویژه‌ای جهت گرفتن مدرک زبان برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور وجود ندارد. باتوجه‌به تحصیل پزشکی در این کشور به زبان انگلیسی نیاز است که در طی دوره ارائه درخواست خود به دانشگاه مهارت زبان انگلیسی را ثابت نمایید. همچنین برای موفقیت در مصاحبه سفارت این کشور نیاز است که از سطح زبان بین‌المللی برخوردار باشید. دقت داشته باشید که برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور باید به سفارت این کشور مراجعه کنید و مدارک موردنیاز را به این سفارت ارائه دهید که در صورت تأیید مدارک می‌توانید، ویزای تحصیلی چین را دریافت کنید.

جمع‌بندی

باتوجه‌به مطالب بیان شده می‌توان گفت که دانشگاه کپیتال مدیکال چین (Capital Medical) یکی از برترین دانشگاه‌های این کشور در رشته‌های پزشکی است. در حقیقت این دانشگاه با بهره‌گیری از معتبرترین اساتید و هیئت‌علمی، امکانات آموزشی و تجهیزات مدرن رشته‌های مختلف پزشکی و اعتبار بین‌المللی توانسته است نام خود را در بین معتبرترین دانشگاه‌های پزشکی دنیا ثبت کند. تحصیل در کپیتال مدیکال چین چشم‌انداز شغلی مطمئنی را برای دانشجویان متقاضی تحصیل در چین رقم می‌زند.

مناسب‌بودن هزینه تحصیل در چین و امکان اخذ بورسیه‌های تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی از مهم‌ترین مزایای تحصیل در این دانشگاه است. شما نیز درصورتی‌که علاقه‌مند به تحصیل در چین هستید می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان دراین‌خصوص با کارشناسان ما در مؤسسه مهاجرتی فرهنگ ملل در ارتباط باشید.

دانشکده ‌های دانشگاه پزشکی کپیتال پکن

دانشکده‌های مجموعه آموزشی پزشکی دانشگاه کپیتال مدیکال چین بسیار مدرن و پیشرفته هستند. همچنین در این دانشکده‌ها برترین شیوه‌های آموزشی تئوری و عملی توسط اساتید معتبر بین‌المللی ارائه می‌شوند. برخی از مهم‌ترین دانشکده‌های پردیس‌های دانشگاه پزشکی پایتخت عبارت‌اند از:

  • دانشکده بهداشت عمومی و پزشکی خانواده
  • دانشکده مدیریت و آموزش بهداشت
  • دانشکده مهندسی پزشکی
  • کالج پزشکی یان جینگ
  • دانشکده علوم بیوشیمیایی و دارویی
  • دانشکده طب سنتی چینی
  • دانشکده علوم پایه پزشکی
  • دانشکده پرستاری
  • مدرسه بین‌المللی CCMU

رشته ‌های دانشگاهی و تحقیقات علمی

دانشگاه پزشکی پایتخت چین CMU یک مؤسسه آموزش عالی معتبر است که باصلاحیت علمی قوی و انجام تحقیقات و پژوهش‌های مختلف توانسته است گام‌های مهمی در جهت پیشبرد علوم پزشکی در سطح بین‌المللی داشته باشد. اغلب رشته‌های مهم این دانشگاه علاوه بر تربیت دانشجویان در زمینه علمی و تحقیقاتی، نیز فعالیت‌های چشمگیری دارند. رشته‌های تحصیلی در دانشگاه کپیتال مدیکال چین برای دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی به چین و تحصیل در رشته‌های پزشکی را دارند عبارت‌اند از:

  • پزشکی بالینی
  • چشم‌پزشکی
  • علوم اعصاب
  • اورولوژی
  • آموزش پزشکی عمومی
  • قلب و عروق
  • اورولوژی
  • طب سنتی چینی
  • پزشکی درد
  • سیاست‌های بهداشتی
  • تولیدمثل
  • سم‌شناسی

لازم به ذکر است که اساتید این دانشگاه در تخصص‌های مختلف همچون سیتوبیولوژی، جراحی قلب و عروق، نوروبیولوژی، دستگاه گوارش، چشم‌پزشکی و… در زمره پزشکان معتبر بین‌المللی هستند.

شهریه دوره‌ های دانشگاه پزشکی کپیتال مدیکال چین

شهریه دانشگاه کپیتال مدیکال چین در کل به رشته انتخابی و مقطع تحصیلی در این دانشگاه بستگی دارد؛ اما هزینه دوره‌های کارشناسی در دانشگاه پزشکی چین متوسط ۴۶۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار در سال است. همچنین در دوره‌های کارشناسی‌ارشد متوسط ۷۱۸۷ دلار سالیانه و دوره‌های دکتری نیز دارای متوسط هزینه ۸۶۲۴ دلار در سال است.

بورس تحصیلی دانشگاه کپیتال مدیکال چین

دانشجویانی که سال اول تحصیلی خود را در دانشگاه کپیتال مدیکال پکن چین گذرانده‌اند، می‌توانند جهت دریافت بورسیه تحصیلی در چین درخواست دهند. این بورسیه‌ها در کلیه مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا قابل‌دسترسی هستند؛ اما برای دریافت بورسیه نکات و شرایطی لازم است که در صورت واجد شرایط بودن به دانشجویان اعطا می‌شود. این شرایط به شرح زیر است:

  • فرد متقاضی نبایستی از اتباع چینی باشد.
  • فرد متقاضی بایستی سلامتی کامل داشته باشد.
  • متقاضیان بورسیه مقطع دکترا بایستی دارای شرایط سنی حداکثر 40 سال و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد را دارا باشند.
  • متقاضیان بورسیه مقطع کارشناسی‌ارشد بایستی حداقل 35 سال داشته و مدرک تحصیلی کارشناسی را در دست داشته باشند.
  • متقاضیان بورسیه مقطع کارشناسی باید حداکثر دارای 30 سال بوده و مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه را اخذ نموده باشند. دارا بودن سابقه تحصیلی خوب نیز از جمله شرایط این مقطع است.

شرایط اخذ پذیرش در دانشگاه کپیتال مدیکال

این دانشگاه رسماً به دومین کالج پزشکی بیجینگ که در سال 1960 افتتاح شد، معروف است. دانشگاه کپیتال مدیکال چین در میان‌برترین مؤسسات پزشکی چین جای دارد و یکی از کلیدی‌ترین دانشگاه‌ها در این کشور است. امروزه 6 عضو کادر تحصیلی این دانشگاه موجب افزایش هر چه بیشتر شهرت دانشگاه شده‌اند. همان‌طور که بیان شد این دانشگاه شامل 10 دانشکده، 14 بیمارستان وابسته و 1 مؤسسه آموزشی و 9000 دانشجو است. همچنین این دانشگاه دارای برنامه‌های تحصیلی بسیار به زبان انگلیسی برای دانشجویان مقطع دکترا، فوق‌لیسانس و لیسانس است.

دانشجویان بین‌المللی متقاضی تحصیل در چین باید ابتدا برای اخذ پذیرش تحصیلی اقدام کنند. بعد از اخذ ویزای تحصیلی لازم است که دانشجویان مدارک زیر را تهیه و برای تحصیل در دانشگاه پزشکی کپیتال مدیکال به این دانشگاه ارائه کنند.

  • فرم تکمیل‎شده اخذ پذیرش تحصیلی
  • مدارک شناسایی و هویتی با ترجمه رسمی
  • آخرین مدرک تحصیلی و ریزنمرات با ترجمه رسمی
  • گواهی سلامت پزشکی
  • مدرک واریز هزینه بررسی مدارک
  • مدرک اثبات تمکن مالی
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • پاسپورت با حداقل اعتبار لازم

درخواست پذیرش تحصیلی